Egy titokzatos népbetegség

Magas vérnyomás nyaki gyakorlatok. Magas vérnyomás (2) | TermészetGyógyász Magazin

Tartalom

    Budapest, I.

    magas vérnyomás nyaki gyakorlatok

    Így mozogjon magas vérnyomással! Létrehozva: A testmozgás után csökken a vérnyomás, és ez a pozitív hatás a következő órákban is fennmarad. Ezen felül a fizikai aktivitás segít a testsúly megfelelő szinten tartásában, ami szintén fontos a vérnyomás normalizálásában, vizsgálatok szerint már 5 kg-os testsúlycsökkenés is Hgmm-rel csökkenti azt.

    Magas vérnyomással élők esetén az első lépés mindig az alapos szakorvosi vizsgálat.

    Ezután érdemes hozzáértő mozgásterapeutával konzultálnia. Heti perc közepes intenzitású kardio mozgás javasolt.

    magas vérnyomás nyaki gyakorlatok

    A mozgás előtt, közben és utána ne felejtse el a vérnyomás- és pulzuskontrollt! Javasolt például: úszás, kerékpározás, kocogás vagy ütemesebb gyaloglás, gimnasztikai gyakorlatok, Nordic Walking.

    magas vérnyomás nyaki gyakorlatok

    Nem ajánlott: nehéz súlyzós gyakorlatok, levegő visszatartás, feszítő gyakorlatok. Figyeljen a légzésére mozgás közben! A gyakorlatokat lassú, szájon át történő kilégzéssel, és orron keresztüli belégzéssel kövesse!

    magas vérnyomás nyaki gyakorlatok

    Ne tartsa vissza a lélegzetét, és ne préselve engedje ki a levegőt! Fontos a mozgás kiegészítése valamilyen relaxációs technikával pl.

    magas vérnyomás nyaki gyakorlatok